Bandenbaas is gestopt

Bandenbaas is vanaf heden helaas gestopt. Mocht u interesse hebben in het domein van Bandenbaas of wellicht andere onderdelen van Bandenbaas, dan kunt u contact opnemen via info@bandenbaas.nl of 06 45 93 37 80


Motorbanden retourneren en service

Bandenbaas is zeer trots op zijn goede reputatie bij klanten. Deze behouden wij dan ook graag. Ons bedrijf staat voor de best mogelijke service, grote of kleine klant, u bent welkom bij ons. Zit u met vragen of twijfelt u ergens aan, neem gerust contact met ons op zodat we u verder kunnen helpen.

Service BandenBaasWat verstaat BandenBaas onder service:
Service BandenBaas
Vandaag besteld morgen in huis.
Service BandenBaas
Retourneren zonder vragen.
Service BandenBaas
Niet goed geld terug! (binnen 7 werkdagen)
Service BandenBaas
U wordt altijd direct op de hoogte gesteld mocht er een product niet op voorraad zijn.
Service BandenBaas
De klantenservice is 6 dagen in de week bereikbaar voor advies en vragen.

 

Verkeerde artikelen besteld/bezorgd.

Het kan altijd voorkomen dat u per ongeluk de verkeerde artikelen heeft besteld. Dit is geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen u verder bij het retourneren van de banden. Zorg ervoor dat alles netjes is ingepakt zodat het zonder problemen bij ons terug gebracht kan worden.
 

Niet tevreden

Het kan altijd voorkomen dat u een andere verwachting had van het product dan u zich in eerste instantie had voorgesteld. Monteer de motorband dan niet, maar neem contact met de klantenservice op, dan zoeken we samen naar een oplossing. Heeft u de motorband toch gemonteerd of op de een of andere manier beschadigd, dan komt deze niet meer in aanmerking voor ruilen of de niet goed geld terug garantie.
 

Ruilen

Het is altijd mogelijk de ontvangen artikelen te ruilen voor een ander artikel uit ons assortiment. Het nieuwe artikel kunt u gewoon bestellen, het verschil in bestel bedrag wordt binnen 5 werkdagen door ons verrekend.
 

Het verkeerde besteld maar nog niet ontvangen.

Bij het nakijken van de factuur komt u er achter dat u per ongeluk het verkeerde heeft besteld. Neem direct contact met ons op. Als de bestelling nog niet verzonden is kan deze kosteloos aangepast of geannuleerd worden. Mocht de Bestelling toch verzonden zijn, neem het pakket dan niet aan van de DPD bezorger. Als u de motorbanden of aanverwante artikelen niet accepteert wordt het terug gezonden naar ons magazijn.


Retourneren = controleren

Bandenbaas maakt er nooit een probleem van dat u artikelen wilt retourneren of ruilen. Als u van onze service gebruik wilt maken gaan wij er wel van uit dat u de motorbanden of aanverwante artikelen nog niet gebruikt of gemonteerd heeft. Alle artikelen die terug komen in het magazijn van BandenBaas worden gecontroleerd door een specialist. Mochten er gebruikers of montage sporen aanwezig zijn, dan is het niet mogelijk het artikel te retourneren of te ruilen.